Algemene voorwaarden

 

1.Garantie & reparatie:

 

Uw garantieperiode

Wij geven op al onze elektrische haarproducten een standaardgarantie van 2 jaar, zolang uw het aankoop bon heeft en deze datum niet verstreken is wordt uw niet functionerende product kosteloos gemaakt of vervangen.

Opties na de garantieperiode

Heeft u geen recht meer op garantie, maar is de economische levensduur van het artikel nog niet verstreken? Als het product buiten uw schuld kapot is gegaan binnen de economische levensduur, dan repareren of vervangen wij het artikel ook. Als de economische levensduur van het artikel hierdoor wordt verlengd, betaalt u wel een deel van de reparatiekosten, omdat u het nieuwe product veel langer zult kunnen gebruiken dan het oorspronkelijke product.

 

2.Annuleren & retourneren:

 

Webshop bestellingen

 

Bestellingen die in onze webshop gedaan zijn, kunnen daarna niet worden geannuleerd. Dit komt omdat uw bestelling direct automatisch wordt verwerkt. Wij adviseren u om de aflevering van uw bestelling af te wachten. Nadat u de bestelling in ontvangst hebt genomen, kunt u het product retourneren en krijgt u uw aankoopbedrag terug.

Webshopbestelling retourneren

Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

De werkwijze voor retournering is als volgt:

·         U meldt het product via deze link aan als retourzending

·         U voert het bestelnummer en uw e-mailadres in, selecteert het product dat u wilt retourneren en volgt de verdere instructies

·         U pakt het product in originele staat, ongeopend en onbeschadigd in, in de oorspronkelijke verpakking

·         U stuurt het product binnen 14 dagen na ontvangst terug naar:
Best Hair Products

Antwoordnummer 410
4460 VB Goes

Terugbetaling
Als u een product binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd heeft en voldaan heeft aan de retourneringsvoorwaarden, krijgt u het aankoopbedrag van dat product binnen 14 dagen na retourzending teruggestort op de rekening die ook bij het betalen is gebruikt. Als wij het artikel niet retour kunnen nemen, dan krijgt u daar een bericht met uitleg over.

 

 

 

 

3.Bezorgen & afhalen:

 

Levertijd

 

Wij verwerken en leveren uw bestelling zo snel mogelijk. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur bestelt en met iDEAL, creditcard, PayPal of onder rembours betaalt, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende dag (m.u.v. zon- en feestdagen) bezorgd. Een product kan op verschillende manieren bezorgd worden: via de post, als een pakketje of via onze bezorgdienst. U kunt een product dat besteld is in de webshop ook afhalen bij een Media Markt-winkel bij u in de buurt.

Bekijk onderstaand schema voor een indicatie van onze bezorgdagen:

 

 

Bestelling geplaatst op

Bezorg dag

Maandag (voor 22:00 uur)

Dinsdag

Dinsdag (voor 22:00 uur)

Woensdag

Woensdag (voor 22:00 uur)

Donderdag

Donderdag (voor 22:00 uur)

Vrijdag

Vrijdag (voor 22:00 uur)*

Zaterdag

Zaterdag

Maandag

Zondag (voor 22:00 uur)

Dinsdag

 

 

Verzetten of annuleren

Als er iets tussen komt, kunt u uw bezorgafspraak tot uiterlijk één werkdag (24 uur) van tevoren verzetten of afzeggen. U doet dit door te bellen naar de onze nummer (020-6005238). Onze administratiemedewerkers zullen desgewenst een nieuwe afspraak met u maken of de annulering doorgeven aan onze bezorgdienst.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.       Aansprakelijkheid

 

Best Hair Products is niet altijd aansprakelijk, als er iets niet deugt aan een product. De volgende aspecten tellen daarin mee:

A. Duur van de aansprakelijkheid
Volgens Europese regels is de maximale aansprakelijkheidsduur voor een optredend gebrek twee jaar. Voor duurzame gebruiksgoederen is dat langer, de gebruiksduur zou immers langer moeten zijn.
De aansprakelijkheidstermijn die Best Hair Products, is vastgelegd in het overzicht van de economische levensduur. De tabel bevat indicaties 'van / tot' omdat de economische levensduur mede afhankelijk is van de prijs en kwaliteit van een product. Na de garantieperiode – maar binnen de economische levensduur - moet u wel aantonen dat het product defect is of gebreken vertoont en u het product juist hebt gebruikt. Onheil van buitenaf en normale slijtage leiden nooit tot non-conformiteit.

B. Termijn van aansprakelijkheid binnen de eerste zes maanden na aankoop
Na schriftelijke melding van een klacht binnen zes maanden na aankoop, hebt u als consument twee jaar na datum van aankoop de tijd om het product voor garantie aan te bieden aan Best Hair Products.

C. Termijn van aansprakelijkheid na zes maanden na aankoop, maar binnen de garantieperiode
Na de termijn van zes maanden maar binnen de garantieperiode dient een defect product bij Best Hair Products te zijn gearriveerd met een duidelijke omschrijving van de klacht.

D. Termijn met omgekeerde bewijslast
De wet gaat er vanuit dat het gebrek vanaf aankoop aanwezig is, als binnen zes maanden na aankoop uw product stukgaat. Dit heet een 'wettelijk vermoeden'. Is Best Hair Products van mening dat het gebrek niet vanaf het moment van aankoop aanwezig was? Dan dient Best Hair Products het tegendeel te bewijzen. Indien er sprake is van onheil van buitenaf of van onjuist gebruik, dan bent u altijd aansprakelijk voor de opgetreden klacht. De klacht is immers niet te wijten aan het product.

Na de garantieperiode, maar binnen de termijn van de economische levensduur, geldt: wie eist, bewijst. Dat betekent dat de bewijslast bij u als consument ligt. Met andere woorden: een koper met klachten moet zelf bewijzen dat een product, bij normaal gebruik, niet aan de verwachtingen voldoet. Tevens dient u aan te tonen dat u het product bij Best Hair Products hebt gekocht.

 

Wij wensen u heel veel geluk en plezier met uw aankoop!

 

Namens,

 

Queen-Latifah & Ilham

 

 

 

 

 

 

 


Maak een gratis website Webnode